Pure Vietnam Beauty & Spa Nha Trang Blog

This blog is primarily used to showcase some of the community work we do in and around Nha Trang. Thanks to our staff and customers who help make this happen. We will also from time to time, post some of the great street food available in Nha Trang as well as a few off the tourist map places to go.

Pure Vietnam Beauty and Spa Charity for February 2015

 (Tiếng Việt bên dưới)

Pure Vietnam Beauty and Spa Charity for February

This month we return to Thanh Son Orphanage at the Pagoda in Cam Lam, Khanh Hoa.

This orphanage currently has 75 children under its care and is out of town so is not as well visited as the local orphanages.

We took 100 kg of rice, 3 cartons of milk, 2kg of dried mushrooms, 50 packets of vegetarian meat and many kgs of vegetables and who can forget the lollies!! All of this loaded up in the back of a truck with staff and friends. Steven's mother was visiting with us at the time so in the back of the truck she went with us. The children are always smiling and welcoming.

We played skipping and elastic games with them until unfortunately it was time to go. It is always wonderful to spend time here.
Unfortunately it always feels so short a time.
Thank you to all staff and friends who helped organize and buy the food and those who came with us. We really appreciate your help.

 

Hoạt động từ thiện của Pure Vietnam Beauty and Spa tháng 2.

Tháng này chúng tôi đã quay lại trại trẻ mồ côi tại một ngôi chùa ở Cam Lâm, Khánh Hòa.

Trại trẻ này hiện có 75 bé và là vì nằm cách xa thành phố nên thường không có nhiều người biết đến và ghé thăm như các ngôi chùa khác.

Chúng tôi mang đến 100kg gạo, 3 thùng sữa, 2kg nấm rơm khô, 50 gói thịt chay và một số loại rau quả. Và tất nhiên không thể nào quên được kẹo cho các bé. Tất cả mọi thứ đều được chất lên xe tải cùng nhân viên và một vài người bạn của tôi cùng đi cùng lần này. Mẹ của Steve hiện tại đang ghé thăm chúng tôi nên bà cũng ngồi cùng mọi người ở ghế sau xe. Mấy đứa nhỏ ở đây luôn luôn cười và chào đón chúng tôi hết sức nồng nhiệt.

Chúng tôi cùng nhau chơi trò nhảy dây và búng dây thun mãi miết mới chợt nhớ ra là đã đến lúc phải đi. Tôi luôn cảm thấy có một cảm giác ấm áp đến lạ lùng khi được chơi cùng bọn trẻ ở đây.

Tôi có cảm giác rằng thời gian dường như trôi chậm hơn khi chúng tôi được ở cùng nhau như những lúc này.

Cảm ơn rất nhiều đến các nhân viên cũng như bạn bè và người thân của chúng tôi đã giúp tôi mua thức ăn và thu xếp cho chuyến đi được thành công tốt đẹp.

 

Pure Vietnam Beauty and Spa Charity for January 20...
Wonderful donation from friends - April 2015
 

Comments

No comments made yet. Be the first to submit a comment
Already Registered? Login Here
Guest
Friday, 26 April 2024