Pure Vietnam Beauty & Spa Nha Trang Blog

This blog is primarily used to showcase some of the community work we do in and around Nha Trang. Thanks to our staff and customers who help make this happen. We will also from time to time, post some of the great street food available in Nha Trang as well as a few off the tourist map places to go.

Gloria Volunteering at Tu Bong

(Tiếng Việt bên dưới)

Gloria Litchfield heard about Tu Bong through a friend of hers, Maureen Daniels, who had come to help me with the orphans. Gloria saw it on FaceBook and contacted me. Within a week Gloria had booked a ticket and was coming.

Gloria was able to help with the English school that we ran and also help with the babies. . In Australia Gloria devotes her time to rescuing and raising bats. The children loved hearing about her experiences in Australia as well as learning about rescuing animals and raising them. She loved cuddling and looking after the babies. Gloria is an amazing loving and giving lady. I would like to thank Gloria so much for coming and helping me.

You too can volunteer to look after the orphans of Tu Bong. You can visit for a day, several day or a week or two. You will fall in love with them. The ladies of the orphanage take such great care of us and the babies. The food is fantastic.

This is an amazing experience that is a once in a lifetime opportunity.

 

 

Gloria Litchfield biết đến Tu Bông thông qua một người bạn của cô - Maureen Daniels, Maureen là người đã đến trại trẻ mồi côi giúp tôi. Gloria nhìn thấy thông tin và hình ảnh các hoạt động ở đây thông qua FaceBook, cô đã liên lạc tôi. Trong vòng một tuần ngay sau đó, Gloria đã đặt vé và đến đây với chúng tôi.

Gloria đến đây không những giúp tôi dạy học mà còn giúp các cô trông trẻ chăm sóc các em. Ở Úc Gloria chủ yếu dành thời gian để cứu giúp và nuôi dơi. Các em nhỏ ở lớp rất thích thú khi được nghe cô kể làm thể nào để cứu cũng như nuôi các con dơi.  Gloria thích âu yếm và ngắm nhìn các em bé ở trại trẻ. Cô là thật sự là môt người nhận hậu và luôn luôn sẻ chia. Tôi thật lòng muốn gửi lời cảm ơn đến Gloria rất nhiều vì đã đến và giúp tôi.  

Và bạn cũng có thể giúp chúng tôi chăm sóc cho các em bé ở trại trẻ tại Tu Bông. Các bạn có thể đến ở đây trong một ngày, vài ngày một tuần hoặc thậm chí là vài tuần. Tôi chắc là các bạn sẽ thương các em ngay lập tức. Các cô trông trẻ ở đây chăm sóc chu đáo cho tôi, các em và sẽ như vậy đối với các bạn. Còn nữa, thức ăn ở đây phải nói là trên cả tuyệt vời các bạn nhé.

 Đây là một cơ hội  trải nghiệm tuyệt vời .

 

Oona Volunteering at Tu Bong
Buffy, Marco, Olivier and Indy Volunteering at Tu ...
 

Comments

No comments made yet. Be the first to submit a comment
Already Registered? Login Here
Guest
Friday, 26 April 2024