Pure Vietnam Beauty & Spa Nha Trang Blog

This blog is primarily used to showcase some of the community work we do in and around Nha Trang. Thanks to our staff and customers who help make this happen. We will also from time to time, post some of the great street food available in Nha Trang as well as a few off the tourist map places to go.

Pure Vietnam with hashtaglunchbag in February 2017

( Tiếng Việt Bên dưới )

What a great day on Sunday at Hashtaglunchbag.

We went a little early to help practise English with the University Students who do such a great job helping each time we do #hashtaglunchbag. Lisa and Ian came along for the first time and enjoyed themselves.

Zallo Group supplied the food for the meals.We put together 600 meals and then they were taken out to three different locations. SOS a government run orphanage, Linh Quang which is a poor community at the back of Nha Trang and a third place that I can't remember.

It was a lot of fun with laughing and joking and of course many pictures taken. We haven't done #hashtaglunchbag for a few months because of Christmas and then TET so it was great to catch up with everyone.

Thank you very much MiMi, Dung, Janny, Ian, Lisa and of course Steve for coming along.

Together we can make a difference.

Lại là một ngày chủ nhật tuyệt vời ở Hashtaglunchbag.

Chúng tôi đã đến sớm hơn một chút để giúp đỡ các bạn sinh viên trường đại học, họ thực hành giao tiếp tiếng anh với chúng tôi, các bạn ấy là những sinh viên rất tuyệt vời, họ luôn giúp đỡ chúng tôi trong tất cả thời gian mà chúng tôi tổ chức sự kiện #Hashtaglunchbag. Lisa và Ian đã đến, giúp đỡ và ở lại rất lâu trong ngày đầu tiên họ tham gia sự kiện này và họ rất là thích thú với chuyến đi này.

Trong sự kiện lần này, nhà hàng zallo đã hỗ trợ thực phẩm cho bữa trưa. Chúng tôi gói 600 phần ăn vào hộp nhỏ đặt tất cả trong những thùng giấy sau đó những bạn sinh viên sẽ mang đến ba địa điểm khác nhau trong thành phố để phát. Địa điểm thứ nhất là làng trẻ em SOS, khu dân cư thu nhập thấp ở sau chùa Linh Quang là địa điểm thứ hai, địa điểm thứ ba ở một khu dân cư khác mà tôi không thể nhớ được chính xác tên.

Đó là một buổi từ thiện với nhiều niềm vui với đầy tiếng cười đùa và dĩ nhiên chúng tôi đã chụp rất nhiều ảnh.

Chúng tôi đã không thực hiện sự kiện #Hashtaglunchbag trong những tháng trước vì lễ giáng sinh và Tết vì vậy đây là thời gian tuyệt vời để mọi người gặp gỡ với nhau.

Cảm ơn Mimi, Dung, Janny, Ian, Lisa, và dĩ nhiên là Steve nữa đã đến và tham gia sự kiện này.

Cùng nhau chung tay chúng ta có thể làm nên một sự khác biệt.

Lisa and Ian Visits Tu Bong February 2017
A Quick Trip To The Orphanage To Plan for The Gard...
 

Comments

No comments made yet. Be the first to submit a comment
Already Registered? Login Here
Guest
Saturday, 20 April 2024