Pure Vietnam Beauty & Spa Nha Trang Blog

This blog is primarily used to showcase some of the community work we do in and around Nha Trang. Thanks to our staff and customers who help make this happen. We will also from time to time, post some of the great street food available in Nha Trang as well as a few off the tourist map places to go.

Fundraising Event for Tu Bong Orphanage at Alana Hotel

(Tiếng Việt bên dưới)

Thank you all for coming to the dinner at the Alana Hotel on Thursday "Woman's Day".The Alana Nha Trang Beach Hotel did a wonderful job with the food and were very welcoming and helpful. It's a great venue for an event. It was great to have friends supporting this event and to meet new people. We met and chatted with a cocktail before sitting down and enjoying the super 5 course menu. Anya Dinh spoke and greeted everyone and later Quế Trang and I Eileen Maree Brown spoke about the Tuong Lai Foundation and our hopes for the Orphanage at Tu Bong in the future.We were very blessed to be joined by Thuy, the manager of the orphanage, who was celebrating her birthday and two of the monks, Su Thong Giac Thong who also shared with us the stories of how some of the children were left at the orphanage as well as Su Uy. We had decorated the room with pictures of the children, some taken by @Oona, who will have her pictures showcased at the upcoming silent auction LIVINcollective on Thursday 27th of October. People were very interested in learning about the children and reading the story boards we had prepared. Thank you to Steve Brown who was a wonderful MC as always making everyone laugh. There were lucky door prizes that were donated by Alana Hotel and Pure Vietnam Beauty and Spa a nights accommodation, a spa treatment, as well as vouchers to be spent at the food and beverage venues at Cinnamon Restaurant . Two hours and a half hour body scrub, chocolate wrap and Lomi Lomi massages were donated by Pure Vietnam Beauty & Spa. All winners were very happy people!
Thank you all for coming.
Together we can make a difference!

Xin gửi lời cám ơn đến tất cả quý vị đã tham gia vào bữa tiệc nhân ngày Phụ Nữ Việt Nam tại khách sạn Alana vào ngày thứ Năm vừa rồi. Gửi lời cám ơn chân thành đến khách sạn Alana đã chuẩn bị rất xuất sắc từ món ăn cho đến phục vụ cũng như khâu chào mừng khách mời cùng chúng tôi. Chúng tôi có cocktail nhẹ cho các vị khách lúc ban đầu để mọi người chào hỏi cùng nhau. Sau đó tất cả cùng thưởng thức thực đơn năm món. Anya đã có đôi lời phát biếu đầu tiên để chào đón các vị khách và Trang cùng tôi cũng đã nói về quá trình thành lập quỹ từ thiện Tương Lai cũng như các dự định cho trại trẻ mồ côi Tu Bông trong giai đoạn tới.Tôi rất hạnh phúc khi Thủy, người quản lý tại trại trẻ hiện nay, chúng tôi cũng đã tổ chức sinh nhật cho cô ấy vào tối ngày hôm đó và còn có sự tham gia của hai vị Sư đến từ Tịnh Xá. Một trong hai vị Sư Thống đã có đôi lời phát biểu về câu chuyện các bé đã bị bỏ rơi như thế nào. Chúng tôi đã trang trí căn phòng bằng các bức ảnh của các bé, một vài trong số đó là ảnh được Oona chụp. Nhân đây tôi cũng xin báo với mọi người rằng chúng tôi sẽ có buổi đấu giá kín cho các bức ảnh được chụp bởi chị vào ngày 27/10 tại nhà hàng Livin Collective. Tôi vui vì các vị khách đã rất thích thú xem các bức ảnh cũng như là say sưa đọc các mẫu chuyện về các bé. Cảm ơn Steve đã tham gia làm người dẫn chương trình cho buổi tối ngày hôm ấy, anh luôn biết cách làm cho mọi người cười. Giải thưởng cho chương trình rút thăm may mắn tối ngày hôm đó được tài trợ bởi khách sạn Alana cùng Pure VietNam Beauty and Spa, giải thưởng bao gồm: một đêm nghỉ tại khách sạn Alana, voucher massage, voucher tại nhà hàng Cinnamon. Về phía Pure VietNam giải thưởng là gói tẩy tế bào chết bằng đường sau đó đắp dưỡng da bằng sô-cô-la và cuối cùng là massage Lomi Lomi. Các vị khách chiến thắng đều đã rất vui mừng với những giải thưởng.
Xin gửi lời cảm ơn chân thành đến tất cả các vị khách.
Cùng chung tay chúng ta sẽ tạo nên sự khác biệt.

Fundraising Event for Tu Bong Orphanage at LivinCo...
Pure Vietnam Beauty and Spa @ Hashtaglunchbag in O...
 

Comments

No comments made yet. Be the first to submit a comment
Already Registered? Login Here
Guest
Friday, 19 April 2024